fanniesj.blogg.se

Produktserie vårbukett "Sugar Plum"

Publicerad 2015-01-21 12:49:00 i Buketter,

Här är resultatet av produktserien av vårbuketter vi började planera förra veckan. Jag är väldigt nöjd med min stora bukett som är längst till vänster i mittenbilden. Mot höger sedan ser ni min mellersta och minsta bukett i serien, Gjorde om den stora och lilla lite, gjorde mer luft i den stora och satte dit en syren i den lilla (den stora är det dock bild på INNAN jag gjorde om den.) Den lilla buketten vad svårast att göra och sedan blev de lättare och lättare ju mer blommor man fick i, den blev jämnare och rundare. 

Min stora bukett skulle kosta runt 500 kr men eftersom blommorna var lite dyrare just nu än i vanliga fall så skulle den kosta runt 970 kr i butik.
Den mittersta buketten skulle kosta runt 325 kr men kostar nu 610 kr i butik.
Och den minsta buketten skulle kosta runt 150 kr men skulle kosta nu 230 kr i butik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fannie Jonsson

Född 1996. Går tredje året på Fria Läroverken i Karlstad med inriktning florist.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela